Какво представлява Street View?
Следващата дестинация на Google за събиране на изображения за Street View
Открийте къде се насочваме след това с автомобила или снимачната раница за Street View
{[key]}, ... Научете повече
Допринесете към Street View
Представете местната си общност, споделяйте заобикалящия ви свят, откроявайте бизнеси в Google Карти, картографирайте местни пътища или актуализирайте Street View самостоятелно. Има много начини да допринасяте, като всички те ще ви помогнат да направите впечатление в Google Карти.
Програма Trusted за Street View
Професионалистите в Trusted са опитни фотографи, подготвени да създават изображения за Street View – и на улицата, и на закрито. Добавете заобикалящата ви среда в Google Карти, като се свържете с професионалист в Trusted.
Публикувайте свързани снимки
С новата бета-функция в приложението Street View можете да създавате изображения за Street View със смартфона си с Android.
Заснемайте и споделяйте изображенията си в Street View
Снабдете се с оборудване, съвместимо със Street View, и публикувайте изображения със Street View Studio.
-
Потребителите използват картографски продукти в 44% от времето, през което търсят бизнеси.
Проучване на Ipsos [PDF файл на английски]
-
Средно 41% от тези търсения на места водят до реално посещение.
Проучване на Ipsos [PDF файл на английски]
-
Подробности от изследването
- Извършено бе онлайн проучване с потребители, търсили ресторант или хотел в рамките на 30 дни преди това (от каквото и да е устройство).
- Между 21 юли и 2 август 2015 г. бяха получени отговори от общо 1201 респонденти.
- Бяха създадени различни варианти на малки обяви за местен бизнес (една за хотел и една за ресторант), като те включваха основни сведения, снимки и/или виртуална обиколка (във всяка версия се използваше едно и също медийно съдържание).
- Респондентите бяха помолени да видят един от различните варианти за всеки бизнес (в случаен ред). Всеки респондент видя:
- 1 малка обява за хотел и 1 за ресторант, както и
- 1 малка обява с виртуална обиколка и 1 без такава.
- Забележка: Представянето на алтернативните малки обяви бе разпределено равномерно и постоянно.
- След като видяха всяка малка обява, респондентите бяха помолени да оценят интереса си към извършване на резервация.
- Оценките за алтернативните малки обяви (такива с обиколка спрямо такива без) бяха обобщени, за да се прецени въздействието на виртуалните обиколки върху интереса към включените бизнеси.
Изтегляне на общ преглед [PDF]
Работете с акредитиран фотограф или агенция
Обърнете се към акредитирани фотографи и агенции, които да подобрят видимостта на бизнеса ви в Google Карти