15 години изследваме света
От 2007 г. насам изследвате света със Street View в Google Карти. От чудесата на света през открития Kосмос и чак до любимото ви квартално кафене – заедно сме картографирали над 16 милиона километра. Предстоят ни още много открития. Нямаме търпение да видим кое ще бъде следващото!
Какво представлява Street View?
Следващата дестинация на Google за събиране на изображения за Street View
Открийте къде се насочваме след това с автомобила или снимачната раница за Street View
{[key]}, ... Научете повече
Допринесете към Street View
Представете местната си общност, споделяйте заобикалящия ви свят, откроявайте бизнеси в Google Карти, картографирайте местни пътища или актуализирайте Street View самостоятелно. Има много начини да допринасяте, като всички те ще ви помогнат да направите впечатление в Google Карти.
Програма Trusted за Street View
Професионалистите в Trusted са опитни фотографи, подготвени да създават изображения за Street View – и на улицата, и на закрито. Добавете заобикалящата ви среда в Google Карти, като се свържете с професионалист в Trusted.
Публикувайте свързани снимки
С новата бета-функция в приложението Street View можете да създавате изображения за Street View със смартфона си с Android.
Заснемайте и споделяйте изображенията си в Street View
Снабдете се с оборудване, съвместимо със Street View, и публикувайте изображения със Street View Studio.
-
Потребителите използват картографски продукти в 44% от времето, през което търсят бизнеси.
Проучване на Ipsos [PDF файл на английски]
-
Средно 41% от тези търсения на места водят до реално посещение.
Проучване на Ipsos [PDF файл на английски]
-
Подробности от изследването
- Извършено бе онлайн проучване с потребители, търсили ресторант или хотел в рамките на 30 дни преди това (от каквото и да е устройство).
- Между 21 юли и 2 август 2015 г. бяха получени отговори от общо 1201 респонденти.
- Бяха създадени различни варианти на малки обяви за местен бизнес (една за хотел и една за ресторант), като те включваха основни сведения, снимки и/или виртуална обиколка (във всяка версия се използваше едно и също медийно съдържание).
- Респондентите бяха помолени да видят един от различните варианти за всеки бизнес (в случаен ред). Всеки респондент видя:
- 1 малка обява за хотел и 1 за ресторант, както и
- 1 малка обява с виртуална обиколка и 1 без такава.
- Забележка: Представянето на алтернативните малки обяви бе разпределено равномерно и постоянно.
- След като видяха всяка малка обява, респондентите бяха помолени да оценят интереса си към извършване на резервация.
- Оценките за алтернативните малки обяви (такива с обиколка спрямо такива без) бяха обобщени, за да се прецени въздействието на виртуалните обиколки върху интереса към включените бизнеси.
Изтегляне на общ преглед [PDF]
Работете с акредитиран фотограф или агенция
Обърнете се към акредитирани фотографи и агенции, които да подобрят видимостта на бизнеса ви в Google Карти