Тези правила се отнасят за всички акредитирани участници за Street View, които събират от името на клиентите си изображения, за да бъдат използвани в продукти на Google.
Правилата за акредитираните фотографи за Street View обхващат четири области:
За да се възползват в пълна степен от предимствата на качването на изображения в продукти на Google, клиентите трябва да имат правилната информация, за да вземат информирани решения. Ето защо изискваме всички участници в Trusted да бъдат открити по отношение на информация, която се отнася до тези решения. Освен спазването на изложените по-долу изисквания участниците в Trusted трябва да полагат необходимите усилия, за да предоставят на клиентите си друга подходяща информация, когато им бъде поискана.
Когато продавате фотографските си услуги, е важно да прилагате същата прозрачност и да разбирате задълженията и правата си, що се отнася до други хора, марки и местни закони.
Участниците в програмата Trusted често начисляват такси за обслужване за ценните услуги, които предоставят, и купувачите на изображения трябва да знаят дали ще им бъдат начислени такива такси. Най-малкото, трябва да информирате новите клиенти писмено преди първата продажба и в клиентските фактури да разкривате наличието на цените и таксите си.
За купувачите на изображения с по-малък бюджет, които може да не притежават ресурсите или експертните умения на големите купувачи, е особено важно да знаят какво могат да очакват, когато работят с акредитиран фотограф за Street View.
Като участник в програмата Trusted за Street View не бива да се представяте по начин, който да навежда на мисълта, че работите за Google. Представяйте се честно като напълно самостоятелен търговец и съобщавайте на клиентите си за ограничената роля на Google като услуга за публикуване.
Въпреки че публикуваните изображения обикновено се показват в Google Карти след няколко секунди, те може да бъдат отхвърлени по-късно, ако не спазват правилата на Google Карти за допринесеното от потребители съдържание или Общите условия на Google Карти.
Препоръчваме преди фотографите и собствениците на бизнеси да започнат да работят заедно, двете страни да сключат писмен договор, който да посочва условията на споразумението, гаранцията и бъдещите права на собственост.
Задължително спазвайте всички приложими закони, когато предоставяте услуги на клиенти. Не представяйте подвеждащо уменията си или качеството на услугите, които предлагате. Също така не забравяйте, че трябва да имате необходимата застраховка за работата, която са ви наели да извършите.
Google ще класира изображенията в Google Карти независимо от договорните или търговски споразумения между трети страни, включително споразуменията между собственици на бизнеси и фотографи. Фактът, че собственик на бизнес е платил на професионален фотограф за фотосесия, не се отразява на начина, по който изображенията ще бъдат класирани или ще се показват в Google Карти.
При някои програми на Google, най-вече при „Местни гидове“, се изисква участието ви в непрофесионално качество (напр. да не получавате възнаграждение за съдържанието, което допринасяте). Ако предлагате услуги под наем (рекламирате се например като акредитиран сътрудник на Street View), е важно да не комбинирате тези професионални услуги с други непрофесионални такива, за които се предполага безпристрастност (напр. възможността ви да публикувате оценки или отзиви като местен гид).
Само фотографи или компании, които участват в програмата Trusted, могат да използват марката Street View на Google Карти и значката Trusted като маркетингови активи. Като акредитиран фотограф ви каним да се възползвате от тях, за да демонстрирате специалния си статус. Професионалистите в Trusted могат да използват значката Trusted, словната марка и елементи на марката, включително логотипите на Google Карти и Street View или други сродни логотипи. По-долу ще намерите някои от нещата, които можете и не можете да правите с тях. Ако смятате, че някой нарушава разрешената употреба на активите на марката на Google, можете да подадете сигнал за проблема тук. За всички останали активи на търговската марка на Google можете да подадете сигнал за неподходяща употреба тук.
В допълнение към тези указания спазвайте правилата на Google за подходяща употреба, Общите условия за търговските марки, указанията за използване на географски продукти и всички други указания за употреба на запазени марки на Google.
Ако желаете, може да рекламирате бизнеса си с Google Ads, като използвате в рекламите си термина „фотограф в програмата Trusted“. Обърнете внимание, че е забранено да използвате в рекламите си марката Street View самостоятелно, както и всяка друга марка на Google.
Ако имате потребителски профил в Google My Business, трябва да спазвате правилата на Google My Business, по-конкретно Указанията за представяне на бизнеса в Google.
Не можете да използвате Google, Google Карти, Street View или друга запазена марка на Google – или нейно подобие, в името на потребителския си профил в Google My Business.
Възможно е също да качите значката си Trusted в профила си, след като ви включим в програмата.
Забележка: Ако не изпълнявате тези указания, участието ви в програмата може да бъде прекратено и да загубите правото да използвате значката Trusted и други елементи на марката.
Забраненото и ограниченото съдържание могат да бъдат прегледани в Правилата за допринесеното от потребители съдържание в Google Карти.
Можете да подадете сигнал за неподходящо съдържание чрез връзката „Подаване на сигнал за проблема“.
Искаме клиентите на акредитираните фотографи за Street View да взимат информирани решения за работата с тях. Затова трябва честно и правдиво да описвате компанията си, услугите, цените и резултатите, които клиентите ви могат да очакват. Не изказвайте неверни, подвеждащи или нереалистични твърдения.
Примери:
Клиентите на Street View трябва да получават от фотографите в програмата същите отлични услуги, както ако работеха директно с Google. Не можете да тормозите и да се държите обидно или неблагонадеждно с настоящи или потенциални клиенти.
Примери:
Важно е да се запознаете с правилата на Google за акредитираните фотографи за Street View и да бъдете в течение с промените в тях. Ако сметнем, че нарушавате правилата ни, може да се свържем с вас, за да извършим подробен преглед на практиките ви и да поискаме да предприемете коригиращи действия. В случаите на сериозни или повтарящи се нарушения може да ви изключим от програмата Trusted и да се свържем с клиентите ви, за да ги информираме за това. Също така може да спрем възможността ви да допринасяте в продуктите на Google Карти.
Тези правила са в допълнение на всички съществуващи общи условия и правила, които може да важат за трети страни, в това число:
Проверка за спазване на правилата: Може по всяко време да направим проверка дали бизнесът ви спазва правилата за акредитирани фотографи за Street View. Ако се свържем с вас с искане за информация, свързана със спазване на правилата, длъжни сте да отговорите своевременно и незабавно да предприемете необходимите коригиращи действия, за да спазите правилата ни. Възможно е също да се свържем с клиентите ви, за да проверим дали спазвате правилата.
Известие за неспазване на правилата: Ако смятаме, че нарушавате правилата за акредитираните фотографи за Street View, обикновено се свързваме с вас, за да поискаме да предприемете коригиращи действия. Ако не успеете да извършите исканите корекции в посочения срок, може да предприемем мерки. В случаите на сериозни или повтарящи се нарушения може незабавно да предприемем действия без предизвестие.
Спиране на програми за трети страни: Участието ви в програми на Google за трети страни, като Trusted на Google Street View, е обвързано със спазването на правилата за акредитираните фотографи за Street View и може да бъде ограничено или спряно, ако установим, че ги нарушавате, или ако не ни сътрудничите, когато проверяваме дали бизнесът ви спазва правилата.
Спиране на профила в Карти: Ако извършите сериозно нарушение на правилата, може да спрем профила ви в Google Карти. В случаите на повторни или особено сериозни нарушения профилите ви в Google Карти може да бъдат спрени за постоянно и повече да не сте в състояние да допринасяте към услугата. Възможно е също да се свържем с клиентите ви, за да ги информираме за това.
Смятате, че партньор трета страна нарушава тези правила? Уведомете ни: