ЧЗВ

Отговори на често задавани въпроси.

Какво представлява Google Ad Grants?

Google Ad Grants свързва хората с каузите, които ги вълнуват, като предоставя на отговарящите на условията организации с нестопанска цел до 10 000 щ.д. месечно за безплатно рекламиране в мрежата за търсене.

Как работи Google Ad Grants?

С профил в Google Ad Grants можете да създавате реклами, които да се показват в Google Търсене. Рекламите на организацията ви ще се показват или независимо от платените реклами, или на позициите под тях. Това ще бъдат текстови реклами на страниците с резултати от търсенето с Google.com.

За повече информация относно начина на работа на Ad Grants разгледайте Помощния ни център.

Мога ли да имам едновременно профил в Ad Grants и стандартен платен профил в Google Ads?

Да, стандартните профили са отличен начин да разширите въздействието си и да получите достъп до допълнителни функции, като например ремаркетинг, графични и видеореклами. Профилите ви няма да се конкурират един с друг, тъй като рекламите от Ad Grants са в отделен търг след платените.

Ние сме малка организация с нестопанска цел. Можем ли въпреки това да се конкурираме с големи организации в търсенето с Google.com и да извлечем полза от програмата Google Ad Grants?

Да, Google Ads възнаграждава уместността. В действителност рекламите от малки бенефициери на местно ниво, които използват насочване и ключови думи за конкретно местоположение, може да се показват преди тези от големи национални организации. За да се отличат от останалите, особено в критичните моменти (като например времето за дарения в края на годината), е добре организациите с нестопанска цел да инвестират в стандартен профил в Google Ads, за да разширят обхвата си.

Мога ли да показвам рекламите си в повече от едно местоположение?

Да. Насочването по местоположение ви дава възможност да показвате реклами на хората в конкретен район.

Можете да изберете желаните от вас градове, щати, провинции, градски области, държави и региони. Когато настройвате насочването по местоположение за кампаниите си, трябва да спазвате свързаните с правилата изисквания за географско насочване.

Какви са изискванията за Google Ad Grants?

За да може да участва в Google Ad Grants, организацията ви трябва да е отговаряща на условията организация с нестопанска цел, да разполага с висококачествен уебсайт, който спазва съответните ни правила, и да е в състояние да спазва програмните правила.

Колко струва Google Ad Grants?

Кампаниите в Ad Grants са безплатни. След като покриете изискванията за програмата, разполагате с бюджет от 10 000 щ.д. месечно за безплатно рекламиране в мрежата за търсене, който да използвате в различни кампании. Ако средствата не бъдат използвани, те не се прехвърлят към следващия период.

След като активирате Ad Grants, рекламният ви бюджет ще бъде предварително зареден в профила ви и няма да е необходимо да го заявявате от Google.

Трябва ли да изразходвам сумата от 10 000 щ.д. всеки месец, за да запазя профила си в Ad Grants?

Не, няма такова изискване.

Как да кандидатствам за Google Ad Grants?

Разгледайте тези условия и кандидатствайте за Google за организации с нестопанска цел. Гледайте този видеоклип с поетапни инструкции, за да научите всичко за процеса на кандидатстване

Как да вляза в профила си в Google Ad Grants?

След като бъдете приети в Ad Grants, ще можете да осъществите достъп до профила си чрез платформата Google Ads. Отворете ads.google.com и влезте в профила си с имейл адреса, с който сте се регистрирали в Google за организации с нестопанска цел.