🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Отличава ни вниманието към детайла и личното отношение към всеки гост

Васил Савков, генерален мениджър на Парк-хотел "Кайлъка" - Плевен

Васил Савков, генерален мениджър на Парк-хотел "Кайлъка" - Плевен
Васил Савков, генерален мениджър на Парк-хотел "Кайлъка" - Плевен
Васил Савков, генерален мениджър на Парк-хотел "Кайлъка" - Плевен
Васил Савков, генерален мениджър на Парк-хотел "Кайлъка" - Плевен
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

С модерния си вид след извършената реновация и високото качество на обслужването култовият за Плевен Парк-хотел "Кайлъка", известен и като "хотела на Люси Дяковска", привлича все повече гости. С какво измервате успеха му сега? Възвръща ли се старата му слава, какво ново добавяте към нея?

Много сме щастливи, че можем да отговорим положително на този въпрос и че всичките усилия на екипа ни, насочени към възвръщането на славата и реномето на Парк-хотел "Кайлъка", се увенчават с успех. Единственото мерило за качеството на услугите ни са усмивките на гостите и нарастващият брой корпоративни и частни клиенти, които се връщат при нас отново и отново. Към старата слава на хотела добавяме стойност, като доказваме ежедневно, че за нас и екипа ни той е много повече от работно място, той е кауза и любов от пръв поглед. Безкрайната подкрепа на г-жа Дяковска и многото идеи, които реализира, ни мотивира да повишаваме нивото на услугите си всеки изминал ден.

Какви нови перспективи за развитие на хотела даде мащабната му промяна? В началото й заявихте стремежа си да предлагате възможно най-качествения туристически продукт на всички групи гости, без да се насочвате приоритетно към някоя от тях. Постигнахте ли и как тази своя цел, какво ви предстои в тази насока?

Имайки предвид базата и местоположението ни в сърцето на парк "Кайлъка", възможностите и перспективите за развитие са необятни. Всичко е въпрос на идеи, планиране и осъществяване на проектите ни. Това, с което се стремим да бъдем различни, е вниманието към детайла и обслужването, както и личното отношение към всеки, за да може нашите гости да останат доволни и дори да надминем техните очаквания. Съчетаваме прекрасно различните типове туризъм в момента, като поради откриването на няколко нови обекта на територията на хотела и разрастване на портфолиото от услуги забелязваме тенденция на увеличаване на така наречените лежър туристи, които ни посещават само с цел почивка и удоволствие.

С какви допълнителни услуги разширявате портфолиото си, за да отговорите на изискванията на гостите си?

Най-новата ни гордост е откриването на втория ни ресторант-винарна "Кайлъка", с тематична обстановка, подбрано от шеф Андре Токев специално грил меню, както и внимателно селектирани над 60 български вина и над 40 вида ракия, разделени по регионите на винопроизводството в България. В уюта на каменните стени, резбованите мебели и камината се организират редица мероприятия, като най-популярни са винените дегустации с местни и международни изби. Организираме и доста други събития от различен характер - кулинарни, музикални, като използваме различните заведения в хотела, сред които градината на основния ресторант и нощния бар "Чертога", разположен в пещера зад хотела.

Също така разработваме интересни тиймбилдинг програми и пешеходни маршрути, като имаме план да организираме и "ескейп руум".

Ще започнем и предлагането на велосипеди и електрически тротинетки, за да могат нашите гости да изследват парка и да се забавляват едновременно.

Работим усилено и към осигуряване на комфорта не само на нашите гости, но и на техните домашни любимци, като се грижим те да бъдат посрещнати с подходящи принадлежности, а съвсем скоро ще имаме и специална серия козметика за четирикраките ни приятели, която ще бъде зареждана към консуматива на стаята.

Преди няколко месеца обновихме изцяло и нашата голяма конферентна зала "Кайлъка", като освен с нов интериор тя беше оборудвана с модерна презентационна и озвучителна техника.

Сред най-новите ви проекти е откриването на спа център. Означава ли той, че хотелът навлиза в медицинския туризъм?

Проектът ни за откриването на спа център е доста мащабен, но вече е в напреднал етап. Планираме няколко сауни от двата типа, финландска и инфрачервена, няколко парни бани, два басейна, няколко релакс зони, джакузита, тангенторни вани, солна стая, фитнес и масажни зали.

Всеизвестен факт е, че Плевен се доказва все повече като медицинска столица на България и ние работим в близки отношения с повечето болници и Медицинския университет. Планираме сътрудничество с клиника, която да осигури професионалисти за различните терапии, които ще предлагаме.

Идеята ни е да изработим медицински пакети, насочени към цялостното здраве и подход към здравословния начин на живот, които помагат за подобряване на общото здравословно състояние на нашите гости и минимализират щетите от модерния свръхдинамичен начин на живот. Зеленият и тих парк, в който се намираме, отношението ни към устойчивия туризъм, както и експертният опит на шеф Токев в здравословното хранене са чудесни предпоставки тези услуги да се превърнат във водещи за Парк-хотел "Кайлъка".

След извършената модернизация на Парк-хотел "Кайлъка" - накъде? Какви са бизнес плановете ви за следващия етап, към какво ще насочите инвестициите си?

Откриването на спа центъра е приоритет на този етап. Няколко поредни години есенните месеци са много топли и приятни и затова инсталираме модерни термопомпи на външния си басейн, за да предложим комфортна температура на гостите си дори извън традиционните летни месеци. Изграждаме и лятна кухня, която да обслужва бързо гостите на басейна.

Естествено, най-важната ни инвестиция това е нашият персонал, като се стремим служителите ни да бъдат високо мотивирани и обучени и на този етап получаваме страхотни оценки от гостите за работата им. Повече от година шеф Андре Токев активно участва в кухнята на Парк-хотел "Кайлъка", той внесе своя професионализъм и страст към кулинарията и не само обогати нашия кухненски екип, но и подобри качеството на всяко приготвено ястие. За високото ниво на обслужване в ресторанта гарантира Михаил Марковски, който притежава богат опит в ресторантьорството и туристическата индустрия. Той провежда обучения и презентации, за да поддържа персонала винаги в перфектна професионална форма и вината да са подбрани и представени по най-добрия начин.

Как фондацията "Аз съм Кайлъка" и Парк-хотел "Кайлъка" обединяват потенциала и различните си възможности за запазването и развитието на символния за Плевен природен парк, както и за просперитета на плевенчани?

Хотелът и фондацията съществуват в този си вид само заради неуморния дух и безкрайната амбиция на Люси Дяковска да превърне парк "Кайлъка" в красиво и чисто място, в което плевенчани и гостите на града да прекарват качествено свободното си време. В този смисъл хотелът се включва във всякакви инициативи, свързани с опазването и облагородяването на парка. Естествено, помага и при поддръжката с работна ръка и транспорт. Най-важното е, че взаимодействаме възможно най-добре с околната среда с цел опазването й. От една година хотелът се захранва от слънчева енергия, имаме зарядни станции за автомобили и машини за рециклиране на стъкло, използването на пластмаси е сведено до минимум и в момента започваме да използваме козметика, която е в биоразградими опаковки и се използват естествени материали като листа от царевица, бамбук и ориз. Все повече плевенчани и представители на местния бизнес се включват в инициативите на фондация "Аз съм Кайлъка", което е голяма стъпка напред към подобрението на градската среда. Безценен принос за това има Десислава Иванова, която също е учредител и активно представя фондацията, като я свързва с обществеността, бизнеса и администрацията. Има и известен брой гости на хотела, които също се интересуват от дейностите на фондацията и изявяват желание да помогнат.