Thrive DC

Thrive DC е основана през 1979 г. и има за цел да предотврати и сложи край на бездомността във Вашингтон.

Мащаб на дейността

Small

Сектор

Хуманитарни услуги

Цели

Ефективни комуникация и сътрудничество

Набиране на средства

Намиране на дарители

Повишаване на осведомеността

Повишаване на продуктивността и рационализиране на операциите

Привличане на трафик към уебсайта ви

Разширяване на обхвата

Свързване с доброволци, привличане и обучение

Продукт

Google Workspace за организации с нестопанска цел

Google Ad Grants

Източник на снимката

Thrive DC

Уебсайт

https://www.thrivedc.org

Предизвикателство

16,4% от общото население на Вашингтон живее в бедност1 и цените на жилищата се покачват всяка година. Thrive DC трябва да действа бързо и в голям мащаб, за да намали риска от нарастване на бездомността в града, която понастоящем засяга 7400 души2.

„Когато набирате средства в размер на 3 милиона долара, за да раздавате хиляди порции храна на година, да помагате на хората да се борят със зависимости, да се рехабилитират след лишаване от свобода или да си намерят работа, последното нещо, което искате, е да сте неефективни. Google за организации с нестопанска цел ни прави по-ефективни.“

Даниъл Мелой (Daniel Meloy), директор по развитието на Thrive DC.

История

Една типична сутрин в Thrive DC започва с обилна закуска за 150 – 200 души, при което клиентите също така имат достъп до пералните помещения и душовете. През седмицата Thrive DC координира консултации за подкрепа при злоупотреба с психоактивни вещества, програми за рехабилитация след лишаване от свобода, хранителна банка, обучение за професионални умения, достъп до компютърна зала и пощенска услуга за 1000 клиенти. С екип само от 16 души Thrive DC всяка година обслужва над 2000 клиенти, координира 2400 доброволци, предоставя 160 000 порции храна и доставя над 63 000 кг храна чрез запаса си от провизии за спешни случаи.

В основата на успеха на организацията са продуктивният екип, добре структурираната система за управление на доброволци и ефективната стратегия за набиране на средства. Когато екипът на Google за организации с нестопанска цел посети офиса на Thrive DC във Вашингтон, бяхме изключително горди да видим как продуктите ни им помагат!

За един малък екип, чиято работа променя живота на хиляди хора, ефективността е от съществено значение. Google Workspace помага на организацията Thrive DC да бъде още по-продуктивна. Всяка седмица Google Календар се използва за разпределянето на стотици доброволци в шест различни програми, а събитията имат определени цветове, за да се вижда с един поглед кои групи предлагат помощта си и кога. Google Диск и Meet подобряват още повече съвместната работа: „Когато организираме базата си от данни за доброволци, всички работим в една електронна таблица в Google. За два часа завършваме задача, която иначе би ни отнела две седмици – казва Кира Ланиър (Kira Lanier), управител по развитието на Thrive DC. – Ако не сме в една стая, можем да комуникираме в груповия ни разговор в Hangouts.“

„Благодарение на Google Workspace можем да свършваме работата по-бързо и да прекарваме повече време в служба на общността.“

Кира Ланиър, управител по развитието на Thrive DC


„В служба на общността“ има много конкретно значение за Thrive DC. Това означава ежедневно предоставяне на храна и грижи за групи хора в уязвимо положение, но също така разработване на програми за подкрепа за повторно интегриране на бездомните в обществото, за да станат самостоятелни, да си намерят работа и след време да се установят отново в дом. Тази амбициозна цел се нуждае от все повече ресурси. Традиционното офлайн набиране на средства все още е важно за Thrive DC, но каналите с директно изпращане по пощата не се разрастват. Онлайн инструментът Ad Grants отключи нова възможност за набиране на средства. „Никога не сме имали повече поддръжници, които знаят за нас, и това е така, защото можем да рекламираме онлайн [без парично заплащане]. Без Google нямаше да имаме ресурсите за това.“ – казва изпълнителният директор Алиша Хортън (Alicia Horton). Всяка година каналите на Thrive DC за онлайн дарения бележат растеж над 10%.

Ефект от Google за организации с нестопанска цел

  • Google Workspace драстично промени начина, по който Thrive DC работи, управлява доброволци, комуникира и дори набира персонал! За първи път екипът нае работник дистанционно. Посредством Meet за видеоконференции и Google Диск за споделяне на документи всички могат лесно и едновременно да работят съвместно от различни местоположения.
  • Услугите без парично заплащане Google Workspace и Ad Grants се равняват по стойност на над 1000 медицински прегледа и още 40 000 порции храна на година за клиентите на Thrive DC.
  • С Ad Grants:
    • онлайн даренията са се увеличили с 38% от 2017 г. до 2018 г.;
    • уебсайтът е станал толкова видим, че Thrive DC получава достатъчно кандидатури от доброволци онлайн и вече не отделя време за набиране на персонал. Това спестява 40 работни дни всяка година и с допълнителните налични ресурси помага на Thrive DC да покрие разходите за 5400 медицински прегледа за общността.

1Източник: U.S. Census Bureau, District of Columbia, Quick Facts, 2017
2Източник: United States Interagency Council on Homelessness

Открийте как други организации използват Google за организации с нестопанска цел, за да постигнат желаното въздействие.