Споделете снимки на продуктите си
Покажете снимки на най-новите продукти и на магазина си, за да се отличавате пред клиентите, които намират потребителския ви профил.
Предложете повече начини за пазаруване
Покажете дали предлагате опции, като получаване отвън или доставка.
Връзка с клиенти
Приветствайте по подходящ начин хората, които ви намират онлайн, чрез публикации за отстъпки, нови продукти, предстоящи събития и други, така че пазаруващите да се радват да ви изберат. Нека освен това хората да могат да се свързват с вас чрез директни съобщения и отзиви.
Отговори на вашите въпроси
Мога ли да задам работно време в профила ми за конкретни услуги?
Да. Ако бизнесът ви предоставя конкретни услуги с различно работно време (например часове за възрастни хора, доставка, вземане за вкъщи), можете да зададете „Допълнително работно време“ вместо „Специално работно време“.
Научете как да зададете „Допълнително работно време“Как да добавя или редактирам атрибутите на моя бизнес, за да се показват услугите, които предлагам, например доставка или получаване на място?
Използвайте атрибути, за да съобщите на клиентите какви услуги предлагате, например „Консумация на място“ или „Получаване отвън“. Можете също така да посочите предпазни мерки за безопасност, предприети от бизнеса ви, например „Изисква се маска“, „Температурата на персонала се измерва“ или „Повърхностите се дезинфекцират между посещенията“. Научете как да добавите или редактирате атрибутите на бизнеса си.
Научете повече за редактирането на атрибути