Nuru International

Мисията на Nuru International е да заличи крайната бедност в отдалечените селски райони. Организацията създава проекти за общностно развитие с лидери на местно ниво, например в Етиопия и Кения, за да осигури комплексни индивидуално ориентирани програми в сферата на земеделието, приобщаващото финансиране, здравеопазването и образованието, чрез които да събуди у всеки член на домакинство стремеж към изграждането на устойчивост и прекратяването на наследствената бедност.

Мащаб на дейността

Medium

Сектор

Международна, външна политика

Цели

Набиране на средства

Повишаване на осведомеността

Повишаване на продуктивността и рационализиране на операциите

Продукт

Google Workspace за организации с нестопанска цел

Програма на YouTube за организации с нестопанска цел

Източник на снимката

Снимките на Nuru International на този уебсайт са предоставени от организацията.

Уебсайт

https://www.nuruinternational.org/

Предизвикателство

Nuru полага всички усилия за елиминиране на режийните разходи, така че набраните средства да се използват за обучение на местни лидери, за да трупат опит с инструменти и познания, чрез които да изведат общностите си от условията на крайна бедност. Като виртуална организация Nuru осъществява дейността си в домашни условия и пространства за сътрудничество вместо в централния си офис в САЩ. Това й дава възможност да инвестира повече в партньорските общности. Служителите й работят в 11 различни часови зони, което означава, че разчитат на дигитални инструменти, за да си сътрудничат.

История

Nuru се възползва от пакета Google Workspace. „Всяко дружество възприема технологиите в различна степен – казва директорът по стратегическите комуникации Ким До. – Google Workspace ни върши изключително добра работа, защото е универсално решение, което означава, че обучаваме екипа си да използва един пакет инструменти все по-ефективно.“

Служителите на Nuru в САЩ и тези на местна почва използват Google Карти, когато поддържат връзка помежду си. Въпреки голямото разстояние офисите в САЩ могат да добият представа за случващото се и да се грижат за безопасността на служителите си, като съблюдават спазването на местните граници и така предотвратяват евентуален конфликт. Организацията използва карти дори при обучението на нови кадри. „Използваме 360-градусови панорами и Street View, за да запознаваме новите служители с проектите си в Етиопия и Кения, още преди да са слезли от самолета, казва стратегическият съветник по сигурността Браян фон Краус. „Освен това възможността за създаване на персонализирани карти позволява на хората ни на местна почва да добият визуална представа за мащаба на въздействието си и за броя земеделски производители, на които са помогнали.“

Организацията също така използва YouTube, за да достигне до по-широка аудитория. „Видеосъдържанието е от решаващо значение за инициативата ни, тъй като е основният начин, по който свързваме поддръжниците в Америка със земеделските производители в Тропическа Африка, на които помагаме. Впечатляващо е колко присърце вземат визията и мисията ни нашите дарители, след като видят филм за дейността ни в Етиопия и Кения, казва директорът по стратегическите комуникации Ким До. Тъй като дарителите са в движение, YouTube дава възможност най-новите ни видеоклипове с актуална информация да достигат безпроблемно до тях по значим и динамичен начин. Освен това много харесваме начина, по който YouTube ни позволява да персонализираме напълно страницата си, за да разширяваме осведомеността за дейността си.“

„Видеосъдържанието е от решаващо значение за инициативата ни, тъй като е основният начин, по който свързваме поддръжниците в Америка със земеделските производители в Тропическа Африка, на които помагаме.“

Ким До, директор по стратегическите комуникации.

Въздействие

Работата в реално време с инструментите за сътрудничество в Google Workspace даде възможност на Nuru да повиши ефективността и продуктивността на ежедневните си дейности в 11 различни часови зони. Организацията използва разширения от Google, като например Modify Event Default, за да избегне изпращането на ненужни имейли при насрочване на срещи. Служителите получават връзки към Google Диск, вместо всеки от тях да изтегля отделни прикачени файлове – това е особено полезно в региони без надежден достъп до интернет. При работа в отдалечени селски райони, където прекъсванията на електрозахранването са редовно явление, скоростта на връзката е ниска и възможността за закупуване или ремонт на компютри е ограничена, практиките за управление на знанията са от ключово значение. Nuru успя да ги рационализира, за да преодолее тези препятствия.

Открийте как други организации използват Google за организации с нестопанска цел, за да постигнат желаното въздействие.