GoogleАнализ

Ремаркетинг с Google Анализ

Ремаркетингът е мощен начин да разширите обхвата си и да доведете клиентите една стъпка по-близо до извършването на покупка. Никога не е било по-лесно да се възползвате от всички съдържателни данни, с които разполагате в Google Анализ, и да ги приложите за подобряване на ефективността на кампаниите си.

Ремаркетинг

Общ преглед

Ремаркетингът с Google Анализ Ви позволява да получите достъп до ценна практическа информация за посетителите на уебсайта си, които изразяват интерес към продуктите и услугите Ви – например посетители, които отделят време, за да разгледат конкретни страници, или които поставят артикули в пазарската си кошница. Щом идентифицирате целевата си аудитория, можете да пускате реклами в цялата дисплейна мрежа на Google, които са пригодени специално за тази аудитория.

Как работи?

Направихме бързо и лесно намирането на клиентите, които искате. Изберете от предварително дефинирани списъци за ремаркетинг или създайте свои собствени персонализирани списъци – всички от тях въз основа на познати показатели от Google Анализ, като прегледани страници, продължителност на посещението и изпълнения на целите. След това автоматично изпратете списъците си с клиенти до Google AdWords и започнете да пускате насочени реклами в рамките на минути само с две-три кликвания. Достигнете прецизно до аудиторията, която искате, като се възползвате от над двата милиона уебсайта в дисплейната мрежа на Google.

Къде да го намерите

Кликнете върху раздела „Администриране“ в горния ъгъл на Google Анализ (трябва да сте администратор на профила), след което – върху раздела за „Списъци за ремаркетинг“.

Защо да използвате ремаркетинг с Google Анализ?

  • Свързвайте се точно с правилните клиенти посредством съдържателна практическа информация онлайн
  • Показвайте насочени към дисплейната мрежа на Google реклами въз основа на конкретните си сегменти с клиенти
  • Създавайте и редактирайте усъвършенствани списъци лесно в интуитивния ни интерфейс

Помислете какво може да направи ремаркетингът за рекламната Ви стратегия

  • Идентифицирайте и печелете нови клиенти в региона си
  • Помогнете на нерешителни купувачи, извършващи сравнения, да вземат окончателно решение за покупка
  • Привлечете обратно купувачи, които са поставили артикули в кошницата си, но не са ги купили
  • Задръжте клиенти, които са направили покупка в миналото
  • Предлагайте специален статут и оферти на най-лоялните си клиенти

Отзиви и мнения на клиент

SPIL GAMES

„Ремаркетингът с Google Анализ е много лесен за използване и ни позволява да достигнем точно до типовете потребители, които искаме. Фактът, че е интегриран с Google Анализ и AdWords, го прави много ефикасен – не ни се наложи да обучаваме наново екипите си.

„Виждаме много възможности за него – например провеждането на повече, но по-малки кампании в дисплейната мрежа, за да се съсредоточим върху конкретни сегменти от клиентите си.“

– Жероен ван дер Веен, старши специалист по системен инженеринг и оценки в Spil Games