Указания за продажбите и марковите характеристики

Указанията на Street View за продажбите и марковите характеристики са конкретно за професионални фотографи и агенции. Тези указания могат да ви помогнат да се откроите като активни сътрудници, да ви снабдят с необходимото, за да споделяте удоволствието от Street View във виртуалната реалност и да дадете възможност на клиентите си гордо да популяризират присъствието си в Street View. Можете да използвате следните активи, за да засилите перспективите си за продажби.

Стикери Step Inside

Стикери Step Inside

  • Популяризиране на новозаснетите бизнеси, добавени към Street View
  • Отпечатайте този дизайн на стикери с услуга за отпечатване по ваш избор
Файл със значката Trusted

Файл със значката Trusted

  • Сътрудниците на Street View, които отговарят на условията, може да използват значката Trusted и значката за превозни средства според указанията за продажбите и марковите характеристики, посочени по-долу
  • Тези, които не отговарят или вече не отговарят на условията, не могат да използват тези значки
Google Cardboard

Google Cardboard

  • Насладете се на Street View във виртуалната реалност
  • Чудесно средство за демонстрации или като подарък за клиенти
  • При поръчка на повече от 100 броя отговаряте на условията за персонализирани графични елементи и намалена цена на брой (7,59 щ.д.)
  • Посетете Maxbox VR за отстъпки за професионалисти в Trusted, които искат да предлагат персонализирани очила за виртуална реалност.

Стандарти за използване на марката

Дори ако не сте член на програмата Trusted, някои от указанията по-долу все пак може да се отнасят за вас. Ако проявявате интерес да се присъедините към програмата Trusted, прочетете Отличете се като професионалист в Trusted, за да научите повече за изискванията.

Само фотографи и дружества, които са спечелили акредитация, могат да използват марката Street View на Google Карти и значката Trusted като маркетингови активи. Ако сте акредитиран професионалист, ви каним да се възползвате от тях, за да демонстрирате специалния си статус. Акредитираните професионалисти могат да използват значката Trusted, словната марка и елементи за налагане на марката, включително Google Карти, Street View или други сродни логотипи. По-долу ще намерите някои от нещата, които можете и не можете да правите с тях. Ако смятате, че някой нарушава разрешената употреба на активите на марката на Google, можете да подадете сигнал за това.

Неща, които можете да правите

Неща, които можете да правите

  • Да използвате значката Trusted и елементите на марката само ако сте сертифициран член на програмата.
  • Да предлагате професионални 360-градусови панорами като част от услугите си.
  • Да използвате значката Trusted само на бял фон с достатъчно отстояние от рамката, независимо от мястото на показване.
  • Да използвате значката Trusted само в комбинация с името си или името и логото на дружеството си.
  • Да използвате значката Trusted и елементите на марката в уебсайтове, презентации, служебно облекло и печатни рекламни материали.
  • Значката и елементите не бива да са най-забележителните елементи на страницата или дрехата.
  • Когато показвате графични елементи върху покрива на превозно средство, можете да използвате само собствените си марка и лого.
Неща, които не можете да правите

Неща, които не можете да правите

  • При комуникацията си с бизнеси не можете да представяте невярно или да скривате факта, че участвате в програмата Trusted.
  • Не комбинирайте услуги, които предлагате под наем (ако например се рекламирате като акредитиран сътрудник на Street View) с членството си в Местни гидове. За съвети как да продължите да предлагате платени фотографски услуги, докато участвате в Местни гидове, прочетете публикацията във форума на Местни гидове.
  • Не можете да променяте логотипите или словните марки на Google Карти, Street View или значката Trusted, включително да добавяте графични елементи, да разтегляте изображенията или да ги превеждате.
  • Не можете да използвате значката по подвеждащ или неправомерен начин. Това включва употребата й по начин, който навежда на мисълта, че Google подкрепя даден продукт или услуга.
  • Не можете да използвате Google, Google Карти, Street View, значката Trusted или друга запазена марка на Google, както и тяхно подобие, в име на домейн.
  • Не можете да показвате иконата на Street View или елементи за обозначаване на участие в Trusted конкретно за превозни средства:
    • ако не сте член на програмата Trusted;
    • в размер, по-голям от 30 см x 12 см върху превозно средство;
    • като най-забележителен или единствен елемент на марката върху превозно средство.
    • Например:
Стандарти за използване на марката

Поставяне на марката в надира/зенита на 360-градусови панорами

  • Използвайте логото/името на дружеството си в съответния размер като надира/зенита. Направете справка в указанията за правилата за конкретните за дадения формат критерии.
  • Когато включвате търговска марка в надира на изображенията си или на покрива на превозното си средство, трябва:
    • да имате разрешение да използвате марката;
    • да показвате само съдържание, което е уместно (например да популяризирате местния туризъм) или е ограничено до означението за авторство;
  • в случай на спонсорство/означение за авторство показваната марка трябва:
    • да не бъде придружавана от активи на марката на Google;
    • да не бъде придружавана от изображения или текст за популяризация (освен ако не се отнасят за показваното местоположение).
    • да включва „спонсорирано от“ или преведен еквивалент.
  • Не използвайте значката Trusted или други марки на Google в надира/зенита на 360-градусовите си панорами (включително в графични елементи върху покриви, които могат да се виждат на камерата ви).

В допълнение към тези указания, моля, уверете се, че следвате правилата на Google за подходяща употреба, Общите условия за търговските марки, указанията за употреба на Geo и всички други указания за употреба за запазени марки на Google.

Забележка: Ако не спазвате тези указания, може да загубите сертифицирането си и правото да използвате значката Trusted и други елементи на марката.

Прозрачност и отчетност

Когато продавате фотографските си услуги, е важно да прилагате същата прозрачност и да разбирате задълженията и правата си, що се отнася до други хора, марки и местни закони.

Честно представяне

Честно представяне

Ако сте фотограф или агенция, не трябва да се представяте по начин, който да навежда на мисълта, че работите за Google. Представяйте се честно като напълно самостоятелен търговец и съобщавайте на клиентите си за ограничената роля на Google като услуга за публикуване.
Лична отговорност

Лична отговорност

Въпреки че публикуваните изображения обикновено се показват в Google Карти след няколко секунди, те може да бъдат отхвърлени по-късно, ако не спазват правилата на Google Карти за изображенията или Общите условия на Google Карти.
  • Ако поръчани изображения бъдат отхвърлени от Google Карти, решаването на проблема е отговорност на фотографа/агенцията и собственика на бизнеса.
  • Препоръчваме на фотографите своевременно да коригират или заменят изображенията, които нарушават правилата ни, и да осигурят одобрението им за Google Карти – или в противен случай да възстановят изцяло платената сума на клиента си, ако проблемът не може да бъде решен.
Собственост върху изображенията

Собственост върху изображенията

Препоръчваме преди фотографите/агенциите и собствениците на бизнеси да започнат да работят заедно, двете страни да сключат писмен договор, който да посочва условията на споразумението, гаранцията и бъдещите права на собственост.
  • Определете кой ще притежава изображенията след завършване на фотосесията. Ако фотографът/агенцията ще запази собствеността върху тях, трябва да се уверите, че собственикът на бизнеса знае как може да използва изображенията, без да наруши авторските права на фотографа/агенцията. Ако собственикът на бизнеса получи собствеността, моля, уверете се, че ще даде съгласието си за прехвърлянето на изображенията и че разбира какви права може да си запази фотографът/агенцията.
  • Едно и също изображение не може да се публикува два пъти от два различни профила (напр. от профила на фотографа и на собственика на бизнеса).
Спазване на местните закони

Спазване на местните закони

Задължително спазвайте всички местни и национални закони, когато предоставяте услуги на клиенти. Не представяйте подвеждащо уменията си или качеството на услугите, които предлагате. Също така не забравяйте, че трябва да имате необходимата застраховка за работата, която са ви наели да извършите.
Видимост на изображенията

Видимост на изображенията

Google ще класира изображенията в Google Карти независимо от договорните или търговски споразумения между трети страни, включително споразуменията между собственици на бизнеси и фотографи. Фактът, че собственик на бизнес е платил на професионален фотограф за фотосесия, не е гаранция за начина, по който изображенията ще бъдат класирани или ще се показват в Google Карти.
Без конфликт на интереси

Без конфликт на интереси

При някои програми на Google, най-вече при Местни гидове, се изисква участието ви в непрофесионално качество (напр. да не получавате възнаграждение за съдържанието, което допринасяте). Ако предлагате услуги под наем (рекламирате се например като акредитиран сътрудник на Street View), е важно да не комбинирате тези професионални услуги с други непрофесионални такива, за които се предполага безпристрастност (напр. възможността ви да публикувате оценки или отзиви като местен гид).