Малко допълнителна помощ за получаване на статус „Google Партньор“
Открийте най-актуалните ни ресурси, за да се запознаете с изискванията на програмата Google Partners и да помогнете на екипите си да ги изпълнят, за да получат статус „Google Партньор“.
Общ преглед на изискванията за Google Партньори
Изискванията ни за Google Партньори имат за цел да Ви помагат да увеличавате максимално ефективността на клиентите си и да идентифицирате нови възможности за ускоряване на дигиталния им растеж чрез Google Ads.
-
ефективност
Постигане на максимален успех на кампаниите
Намирайте нови възможности чрез препоръки и извличайте максимума от кампаниите си, като поддържате оптимизиран рейтинг от поне 70% в профила си на мениджър в Google Partners.
-
разходи
Стимулиране на растежа на клиентите
Поддържайте 90-дневни разходи в размер на 10 000 щ.д. в управляваните от Вас профили, като помагате на клиентите си постоянно да идентифицират нови възможности за растеж и да поддържат успеха си с Google Ads.
-
сертифициране
Демонстриране на експертните Ви знания
Покажете, че компанията Ви има експертни знания по най-новите продукти и решения на Google Ads, като 50% от специалистите Ви по стратегии за профили получат сертифициране.
Вашето ръководство за изпълнение на изискванията за Google Партньори
- Ефективност
- Разходи
- Сертифициране
Ефективност
Рейтинг за оптимизиране от поне 70% в профила Ви на мениджър в Google Partners
-
Преглед и подобряване на рейтинга Ви
Проверявайте рейтинга си за оптимизиране на страницата Препоръки.
Ако не сте достигнали прага за оптимизиране на рейтинга, прегледайте препоръки, които могат да Ви помогнат да подобрите ефективността на кампанията си.
Приложете или отхвърлете препоръките според целите на клиентите Ви.
Разходи
90-дневни разходи в размер на 10 000 щ.д. в управляваните от Вас профили
-
Проверка дали е изпълнено изискването за разходи
Преглеждайте разходите си в картата Състояние на значката
Ако не сте достигнали прага за разходи, препоръчваме да продължите да работите с клиентите си, за да идентифицирате възможности за растеж
Сертифициране
Сертифициране на поне 50% от специалистите по стратегии за профили
-
Проверка дали е изпълнено изискването за сертифициране
Преглеждайте напредъка си в изпълнението на изискването за сертифициране
Ако прогнозният брой специалисти по стратегии за профили в компанията Ви е правилен, насърчавайте тези специалисти да се сертифицират в Skillshop чрез посочените по-долу инструкции. Ако прогнозният брой специалисти по стратегии за профили е неправилен, можете да го актуализирате на страницата Данни за компанията.
-
Насърчаване на специалистите Ви по стратегии за профили да се сертифицират в Skillshop чрез посочените по-долу инструкции
Отворете Skillshop и влезте в профила си или създайте нов профил.
Свържете профила си в Google Ads със Skillshop, като отворите страницата Моят потребителски профил в профила си в Skillshop и изберете „Редактиране на потребителския профил“.
Превъртете надолу до „Свързване на един или няколко профила в Google Ads или YouTube с потребителския Ви профил в Skillshop“ и кликнете върху „Свързване с профил в Google Ads“.
Прегледайте и кликнете върху „Приемам и продължавам“.
Получете сертифициране за мрежата за търсене, дисплейната мрежа, видеорекламиране, Пазаруване или приложения. Компанията Ви трябва да има поне едно сертифициране във всяка продуктова област, в която са налице разходи за кампании в размер на 500 щ.д. или повече за период от 90 дни
Какво казват партньорите ни
-
Качеството на препоръките е изключително. И тъй като можем да ги преглеждаме преди прилагането им, имаме възможност да ги съчетаваме с експертните знания и опита си в сектора и да осигуряваме персонализираните кампании и резултатите, които клиентите ни очакват.
-
Сертифицирането като Premier Google Партньор е потвърждение за експертните знания и мотивацията ни за подобряване — клиентите ни веднага виждат, че сме една от най-добрите агенции в Европа за рекламиране чрез Google Ads. За нас статусът на Premier Партньор е предизвикателство да запазим позицията си на лидер в сектора и непрекъснато да се развиваме.
-
Поддържането на рейтинг за оптимизиране над 70% е от съществено значение за постигане на целите на клиентите и подобряване на цялостната ефективност. Тази цел е напълно постижима и подтиква всички Google Партньори да повишат стандарта до +90%, тъй като това е възможно за повечето управлявани от нас клиентски профили.
Допълнителна поддръжка само с няколко кликвания
Намерете повече информация за програмата и изискванията в Помощния център или се свържете с нас, ако имате още въпроси.