Special Olympics World Games

Special Olympics предоставя целогодишни спортни тренировки и организира състезания по атлетика за деца и възрастни с умствени увреждания. Благодарение на работата на организацията участващите спортисти получават възможност да развиват физическите си способности, да демонстрират смелост и да участват в споделянето на подаръци с глобалната общност.

Мащаб на дейността

Medium

Сектор

Социални служби

Цели

Ангажиране на аудитория

Измерване на ефективността на уебсайтовете

Повишаване на осведомеността

Привличане на абонати

Привличане на трафик към уебсайта ви

Продукт

Google Workspace за организации с нестопанска цел

Google Ad Grants

Програма на YouTube за организации с нестопанска цел

Източник на снимката

Special Olympics

Уебсайт

https://www.specialolympics.org/

Предизвикателство

На Специалните олимпийски световни игри 2015 г. в Лос Анжелис 6500 спортисти от 165 държави се състезаваха в 25 различни спорта, като показаха истинското значение на смелостта, радостта и непоколебимостта.

За да стартира това мащабно събитие, бе необходимо бързо да се организират 30 000 доброволци, 500 000 зрители и дарения в размер на десетки милиони долари.

История

За да постигне успех в организацията на игрите, Special Olympics използва Google Workspace за координацията на доброволците. С помощта на Ad Grants организацията ангажира зрителите онлайн, като се възползва от Google Анализ, за да разбере по-добре целевата си аудитория.

„Мисията ни да информираме с цел приемане и толерантност означава да покажем тези прекрасни истории на колкото е възможно повече хора. Google ни помогна да разберем към кого се обръщаме, както и да достигнем с посланията си до глобалната аудитория.“

Патрик МакКленъхан, президент и изпълнителен директор, Специални олимпийски световни игри 2015 г.

Въздействие

Кампанията на организацията в Ad Grants генерира 44% нови потребители на сайта на Special Olympics и половината от регистрациите на нови абонати.

Google Анализ също така предостави на организацията ясно разбиране за цялостното поведение на сайта и й даде възможност да измерва обема и източниците на генерираната ангажираност.

Достъпът до YouTube Space в Лос Анжелис помогна на организацията да създаде с много ограничен бюджет атрактивно видеосъдържание, което осигурява още по-голяма информираност за каузата й.

Открийте как други организации използват Google за организации с нестопанска цел, за да постигнат желаното въздействие.