Анализ за мобилни приложения

Преосмислихме из основи анализа на приложения, така че да говори на езика от най-голямо значение за Вас. Използвайте тези практически данни, за да създавате по-успешни приложения и начини на работа под Android и iOS, като измервате показателите на всеки етап: придобиване, ангажиране и резултати, като например покупки в приложение. Тази платформа включва същата многопластова функционалност, която сте свикнали да очаквате от Google Анализ, включително анализ в реално време, сегментиране с богати възможности, над 200 величини и способността да проследявате свои собствени персонализирани величини и показатели.

Мобилно устройство

Аналитични отчети за придобиването и потребителите – открийте най-добрите си източници на нови потребители

Разбирането на придобиването на потребители за дадено приложение е от съществено значение за увеличаването на базата Ви от подходящи хора, които го ползват. Помагаме Ви да видите пълната картина на това придобиване, включително разходите и посоката, в която да поемете след това. Например отчетите за нови и активни потребители дават броя на хората, които стартират приложението Ви всеки ден, източниците на трафик от Google Play ви помагат да разберете кои източници водят до най-много нови потребители и реализации в приложението, а отчетът за общ преглед на устройствата показва водещите мобилни устройства и версии на операционните системи, на които се изпълнява приложението Ви.

Научете повече

Отчети за ангажираността – вижте как потребителите взаимодействат с приложението Ви

За приложенията ангажираността е от ключово значение. Ако потребителите инсталират приложението Ви и го стартират само веднъж, възможностите Ви за осигуряване на приходи са ограничени. Отчетите за ангажираността предоставят изключително важни практически данни относно това, доколко съществено за потребителите е приложението Ви и какво е поведението им спрямо него. Със системата ни за проследяване на специализирани събития можете да проследявате всяко събитие от значение за Вас. Потокът на ангажираността показва нагледно как потребителите се придвижват в приложението Ви, като разкрива точно кои екрани виждат и какви действия предприемат. Отчетите за поведението на потребителите правят оценка на лоялността, честотата и ангажирането. Данните за сривовете на приложението Ви позволяват да отстранявате проблеми в устройства и операционни системи, като забелязвате тенденциите в сривовете и изключенията. Разбирането на поведението при работа с приложението Ви е от съществено значение за изграждането и подобряването на практическата работа с него.

Научете повече

Отчети за резултатите/бизнес въздействието – установете дали потребителите изпълняват целите Ви

Също както в мрежата, целите са от основно значение за приложенията. Целевите реализации Ви позволяват да установявате събития за реализация в приложението си (напр. време, прекарано в приложението, или покупка в него, кликване върху реклама и т.н.), за да преценявате успеха и в крайна сметка да разбирате цялостната стойност на потребителите си. Системата ни за електронна търговия дава възможност да се проследяват покупките, извършени в приложението, и осигурява съществени практически данни за продажбата на виртуални или материални стоки, закупени в приложението Ви, като показва броя покупки и генерираните приходи.

Научете повече

Първи стъпки

Новите отчети в Анализ за мобилни приложения включват също много други мощни функции на Google Анализ, които потребителите са свикнали да очакват, като отчитане в реално време, табла за управление, разширени сегменти, персонализирани отчети, скорост на приложенията и много други.

Отчетите са част от цялостната практическа работа, приспособена за измерването на мобилни приложения, включително нов и олекотен комплект за разработване на софтуер (SDK) в.2.0, който е по-лесен за внедряване, дава възможност за отказване и е с рационализирана инфраструктура на задния слой. Също така преработихме процедурата си за регистрация, тъй че новите потребители да могат да избират дали искат да започнат да измерват уебсайта си, или мобилното си приложение. Това означава, че от настройването на профила Ви за анализ на приложения и изтеглянето на комплекта за разработване на софтуер (SDK) Ви делят само три кликвания.